Toe aan een makeover?

Je hebt als organisatie enkele jaren geleden een huisstijl laten ontwerpen en teksten geschreven, passend bij wie jullie zijn en wat jullie willen uitstralen. De laatste tijd valt je op dat er steeds meer communicatiemiddelen bij gekomen zijn en dat de eenheid ver te zoeken is. Het logo heeft een opfrisbeurt nodig. De teksten zijn een beetje ouderwets. Op de website zijn aanpassingen gedaan om toch maar up to date te blijven. Social mediapagina’s blijven ongebruikt omdat je je afvraagt of ze wel bijdragen. En hoe zit het met de bedrijfsidentiteit? Stralen jullie nog wel uit waar het bedrijf voor staat?

Toe aan een makeover?

Je hebt als organisatie enkele jaren geleden een huisstijl laten ontwerpen en teksten geschreven, passend bij wie jullie zijn en wat jullie willen uitstralen. De laatste tijd valt je op dat er steeds meer communicatiemiddelen bij gekomen zijn en dat de eenheid ver te zoeken is. Het logo heeft een opfrisbeurt nodig. De teksten zijn een beetje ouderwets. Op de website zijn aanpassingen gedaan om toch maar up to date te blijven. Social mediapagina’s blijven ongebruikt omdat je je afvraagt of ze wel bijdragen. En hoe zit het met de bedrijfsidentiteit? Stralen jullie nog wel uit waar het bedrijf voor staat?

Kortom: als het gaat om uitstraling en communicatie is er dringend behoefte aan een restyle. Maar hoe doe je dat? Wat is er nodig? En hoe voorkom je dat het een ellenlang proces wordt waarin de takenlijst steeds langer wordt en de kosten steeds verder oplopen? Veel ondernemers herkennen deze situatie en huiveren daarom om weer opnieuw te kijken naar huisstijl en rebranding.

Bij Merk Makeover snappen we dat je soms niet weet waar je moet beginnen. Dat alles met elkaar samenhangt. Heb je bijvoorbeeld een nieuw logo, dan wil je dat dit in alle uitingen wordt aangepast. Wil je jullie unieke verhaal vertellen, dan moet de website dat ook doen. Gebruiken jullie nieuwe kleuren, dan wil je die misschien ook in het interieur terugzien.

In 4 stappen een makeover
Merk Makeover ontwikkelde een eenvoudige en gefundeerde methode om in 4 stappen het unieke verhaal van je merk te ontdekken en door te voeren in alle uitingen. We doen alleen wat er echt nodig is. We smeren je geen dure website aan of allerlei extra’s. Bovendien werken we snel en efficiënt, wat betekent dat jij en je medewerkers niet eindeloos veel tijd kwijt zijn aan de restyle.

Handen-uit-de-mouwen-aanpak in restyle
Wij werken al jarenlang vanuit de essentie; dat wat er echt toe doet. We bedrijven en ondernemers een totaalconcept voor hun branding en communicatie. Het is onze kracht om de kern van een bedrijf om te zetten in tekst en beeld. Zo trek je relaties, klanten & medewerkers aan die bij je passen.

Wanneer we binnenkomen, zien we in een oogopslag wat er moet gebeuren. Dat combineren we met een gedegen gesprek over je bedrijf en de wensen. We richten ons op dat wat er echt nodig is. Jullie essentie vertalen we bovendien praktisch in middelen die waarde toevoegen. We zorgen daarbij voor eenheid en duidelijkheid.

Wat je uitstraalt moet namelijk naadloos aansluiten op wie je bent als organisatie en waar je voor staat. Daarom moet dat uit elke uiting blijken. Tegelijkertijd wil je hier ook weer niet teveel tijd aan besteden. Eigenlijk zoek je een partij aan wie je dit alles met een gerust hart kan overlaten. Professionals die precies begrijpen wat jullie nodig hebben.

Na een makeover van Merk Makeover krijg je het prettige gevoel dat alles geregeld is en dat je meer klanten aantrekt die echt passen bij je organisatie.

Klantervaring merkscan

INFORMEEL & DIEPGAAND

‘Merk Makeover heeft voor BoFit een merkscan gedaan. Dat ging op een heel prettige, informele en open manier. We kregen tijden dit gesprek ook al heel veel informatie over onze website en andere communicatie-uitingen. Deze hebben we tijdens de sessie besproken en er werd ook goed uitgelegd waarom dit advies er uit kwam. Het gevolg was dat wij binnen ons bedrijf met de kernwaarden aan de slag zijn gegaan en dit een enorme impact heeft gehad op hoe we communicatie binnen het bedrijf aanpakken, en ook andere projecten doen. Een cursus van Esther heeft er voor gezorgd dat die kernwaarden ook duidelijker in de uitingen naar buiten toe verwerkt konden worden. En het was daarnaast ook enorm leuk om te doen. Al met al heeft de ontmoeting ons heel veel nieuwe inspiratie gegeven. En dat is volgens mij ook hun sterke punt. Esther en Lisette zijn zelf erg enthousiast over wat ze doen en dat stralen ze ook uit. Daar word je vanzelf in meegenomen.’

Natasja Kuipers
Communicatie- en marketingadviseur 
Bofit

Gratis merkscan aanvragen

Duidelijkheid binnen een uur
Vraag vandaag nog een merkscan aan via onderstaand formulier. Die kost een uurtje van je tijd, maar je krijgt daardoor wel een veel beter overzicht van wat er moet gebeuren en of Merk Makeover de partij is die je zoekt.

Hoe het werkt: we komen langs en bekijken alles wat jullie gebruiken in marketing, communicatie en klantcontact. Zo krijgen we snel een indruk van de wensen en behoeften. In deze scan lichten we vast een tipje van de sluier op van de mogelijkheden die we zien. Binnen een week ontvang je onze aanbevelingen plus een voorstel ter verbetering in je mail.

Aanvraagformulier

Voorkeur(en) dag.
Wij stellen vervolgens een aantal data voor.

Klantervaring merkscan

SNEL & ZONDER GEDOE

‘De aanpak van Merk Makeover is ideaal voor mensen die eigenlijk een nieuwe identiteit voor hun bedrijf nodig hebben maar die bij de gedachte aan ‘teveel tijd en gedoe’ toch geen stappen zetten.’

Richard Goulooze
Eigenaar
Tr8Comm

Graag tot ziens!

Lisette Geel
Tekstadviseur
06 55 89 84 05
E-mail

‘Ik breng organisaties en professionals bij zichzelf en hun waarde en geef daar de juiste woorden aan.’

Esther Blok
Beeldadviseur
06 45 90 15 05
E-mail

‘Het is mijn kracht om dat wat iemand doet, voelt en wil om te zetten in beeld; huisstijlen, fotografie en illustraties.’